Известие

Collapse
No announcement yet.

масло/мнение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • масло/мнение

    мотор АР32101 (106кв/144 коня) мисля да му сменям маслото до сега е каран с 5/40 ЕЛФ (нямаше проблеми) сега мисля да сложа 10/40 и съм насочел към Аджип или Ени...не искам СЕЛЕНИА....някой карал ли е с тея масла ?

    п.с бях се насочил към Кастрол Магнетиг 10/40 но не прочетох добри отзиви

  • #2
    Продължавай със същото с което си нямал проблеми !
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #3
      Колега много и стават км вече и трябва да мине на по ”дебело” масло ,че я гарнитурка я нещо друго

      Comment


      • #4
        Какво ще и стане на гарнитурата? Аз карам с 10/40, няма забележки и не гори.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от reapersl Покажи съобщение
          мотор АР32101 (106кв/144 коня) мисля да му сменям маслото до сега е каран с 5/40 ЕЛФ (нямаше проблеми) сега мисля да сложа 10/40 и съм насочел към Аджип или Ени...не искам СЕЛЕНИА....някой карал ли е с тея масла ?

          п.с бях се насочил към Кастрол Магнетиг 10/40 но не прочетох добри отзиви
          Какъв ти е разходът на масло на 10 000?


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Не повече от половин литър ,имам капнали една две капки откъм капака.. ...до другия колега долу 10/40 не е проблем но замислям се ако остана на 5/40 а мотора вече се амортизира дали няма да вземе да губи масло или да омаже всичко 😀😀 очевидно няма колеги карали с тея масла

            ---------- Post added at 22:50 ---------- Previous post was at 22:49 ----------

            Колата се кара само в града

            ---------- Post added at 22:52 ---------- Previous post was at 22:50 ----------

            И е 147с присаден ар32201 да добавя

            Comment


            • #7
              0,5л. / 10К си е съвсем приемлив разход. Не мисля, че е дошъл моментът да минаваш на "по-дебело" масло.
              А и евентуални течове от гарнитурки и пр. дебелото масло няма да ги отстрани вместо теб.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Аха благодаря колега

                Comment


                • #9
                  На бензинов мотор не съм пробвал но на моя дизел наливам 5W40 и разхода на 10 000 км е в рамките на 100 тина грама.
                  Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                  Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                  Peugeot 508 RXH 02.2013

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
                    На бензинов мотор не съм пробвал но на моя дизел наливам 5W40 и разхода на 10 000 км е в рамките на 100 тина грама.
                    Абе забелязвам, че всеки казва, че JTD не пипа маслото и с грам... ама вече 3-та смяна забелязвам, че разхода за 11 000 и няколко км е може би точно колкото твоя, между 100-150 грама. Карам със selenia wr 5w40.
                    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
                    GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от sollider Покажи съобщение
                      Абе забелязвам, че всеки казва, че JTD не пипа маслото и с грам... ама вече 3-та смяна забелязвам, че разхода за 11 000 и няколко км е може би точно колкото твоя, между 100-150 грама. Карам със selenia wr 5w40.
                      Казвам в рамките на 100 грама защото разлика на щеката не се вижда а пък съвсем без хич да не изгаря не вярвам. Просто колкото сипеш, толкова и източваш
                      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                      Peugeot 508 RXH 02.2013

                      Comment


                      • #12
                        Основната разлика между 5 и, съответно, 10 ти е визкозитета на маслото при студен мотор. Разлика между 5-40 и 10-40 при загрял двигател, на теория, е никаква, защото при работна температура двете масла са с еднакъв визкозитет. Идеята на по-дебелото масло е, че е по-гъсто на студено. Съответно, ако двигателят ти е износен, по-дебелото масло ще минава по-трудно през пространствата между сегментите и цилиндрите и ще ти се намали горенето на масло, докато двигателя влезе в работна температура и фугите между сегмента и цилиндъра се смалят. Щом не си забелязал сериозен разход на масло, по-добре си сой с по-тънкото.
                        Alfa Romeo 156 Sportwagon, 1.9JTD, вътрешен фейслифт.

                        Comment


                        • #13
                          Карай с това от което си доволен.Ако лапа масло и 20w50 да и сложиш пак ще го гори.Аджип и Ени не е ли една марка.Слагай 20К не прави глупости.НЕ заменям Селената с нищо друго

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                            Продължавай със същото с което си нямал проблеми !
                            Продължавай със същото с което си нямал проблеми !
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #15
                              Да ползвам темата и аз. Моята взе нещо доста да гори...около литър на 1000 км което си е много за JTD 115 коня (макар и с чип). Съмнява ме шибаното турбо ама дали не е добра идея да сменя маслото с по гъсто...сега съм с 5W40, ако опитам с 10W40 дали няма да се пооправи?

                              Comment

                              Working...
                              X